CFP NFYMNE 01-2021

Datum zatvaranja: nedelja, 12. decembar 2021. 12:00 CET

Datum objave: ponedeljak, 1. novembar 2021.

Javni poziv za podnošenje prijedloga projekata za podršku razvoju malog biznisa

Kako se prijaviti?

  • Prijave se podnose isključivo na e-mail adresu: rsoc.applications@unops.org
  • Obrasci se mogu popuniti isključivo na engleskom jeziku.
  • Svi obrasci neophodni za prijavljivanje dostupni su na dnu ove stranice.

Cilj poziva

Doprinos razvoju i rastu malog biznisa u Crnoj Gori, kroz unapređenje konkurentnosti njihovom transformacijom uz podršku eko-sistema zainteresovanih strana.

Prioritetne oblasti

  1. Digitalizacija malog biznisa - digitalizacija proizvodnje i prodaje ili unapređenje e-prodaje, usklađivanje poslovnih ili proizvodnih procesa kako bi odgovorili novim zahtjevima tržišta, uvođenje ili unapređenje proizvoda i/ili sistema isporuke usluga, omogućavanje inovacije u malom biznisu;

  2. Ozelenjavanje malog biznisa, uvođenje cirkularne ekonomije i inovativnih pristupa – aktivnosti koje doprinose zaštiti životne sredine i smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu (ozelenjavanje poslovanja) i klimatskih promena; uvođenje ekološki prihvatljivog pristupa proizvodnji i proizvoda; uvođenje principa cirkularne ekonomije i inovativnih pristupa u kreiranju poslovnih modela;

  3. Izgradnja otpornosti malog biznisa - izgradnja kapaciteta za implementaciju rješenja za upravljanje vanrednim situacijama i upravljanje kontinuitetom poslovanja; poboljšanje kvaliteta postojećih ili razvoj novih proizvoda; uvođenje planiranja resursa preduzeća u poslovanje malih biznisa;

  4. Marketing i internacionalizacija malog biznisa - širenje na nova tržišta kroz aktivnosti umrežavanja, pripremu i učešće na virtuelnim promotivnim događajima i drugim onlajn poslovnim platformama; poboljšanja u dizajnu proizvoda, pakovanju i brendiranju;

  5. Standardizacija malih preduzeća - unapređenje sistema upravljanja kvalitetom i sprovođenje mjera kontrole kvaliteta; unapređenje poslovanja radi ispunjavanja standarda kvaliteta ili sigurnosti hrane; uvođenje novih ili unapređenje postojećih tehnoloških procesa i kvaliteta proizvoda/usluga i/ili uvođenje novih proizvoda ili usluga; implementacija standarda potrebnih za širenje tržišta;

  6. Finansijski instrumenti - obuka i/ili priprema za postojeće i/ili potencijalne izvore finansiranja za male biznise;

  7. Izgradnja kapaciteta subjekata za podršku poslovanju – aktivnosti koje jasno doprinose jačanju kapaciteta SPS u odnosu na podršku malim biznisima, što može uključivati ​​različite oblike aktivnosti izgradnje kapaciteta za osoblje SPS. Nabavka opreme može biti uključena, uz snažno obrazloženje.

Ko može da se prijavi?

Biznis inkubatori i habovi, istraživački centri, akademske institucije, organizacije civilnog društva koja se bave podrškom poslovanju, poslovna udruženja, razvojne agencije i drugi subjekti koji imaju mandat da podrže razvoj malog biznisa na neprofitnoj osnovi, u partnerstvu sa jednom ili više lokalnih samouprava.

Vrijednost i trajanje projekta

Ukupan budžet ovog poziva je 200.000 eura.

Učešće podnosioca projekta u troškovima

Podnosioci ne moraju učestvovati u finansiranju projekta.

Trajanje projekta

Do devet (9) mjeseci.

Dodatne informacije

Zainteresovani mogu dobiti više informacija i na informativnim sesijama, koje će biti održane prema utvrđenom rasporedu:

9. novembar 2021. – Podgorica (10.30 časova, Hotel Ramada - uživo i online)

11. novembar 2021. – Bijelo Polje (11.00 časova, Hotel Franca, uživo)

Onlajn infosesija o Javnom pozivu